Покотилов, О.2025-03-172025-03-172024Покотилов, О. (2024). Стратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.54–60). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7619У статті висвітлено узагальнена сутність стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності, що виступає рушійною силою в повоєнному відновленні України відповідно до вимог інтеграції в Європейський економічний простір та відкриває інноваційні можливості для розвитку сектору економіки країни завдяки потенційному виходу на нові ринки Європейського Союзу. Основний акцент дослідження спрямований на виконання та координацію дій щодо найму, керування, мотивування, професійного розвитку персоналу, під час чого застосовують дієві та гнучкі концептуальні моделі стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинностіukAttribution 4.0 InternationalНR-менеджментстратегія НR-менеджментусфера гостинностісуб’єкти сфери гостинностізаклад ресторанного господарства HR-managementstrategy of HR-managementhospitality industryhospitality industry entitiesrestaurant establishmentСтратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинностіArticle54–60