Шевчук, А.2025-03-182025-03-182024Шевчук, А. (2024). SMM-програми субʼєкта гостинності для сегментів Vip-споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.62–66). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7738У статті розглянуто сутність поняття «Social Media Marketing (SMM)». Розглянуто актуальність соціальних мереж та проаналізовано статистичну інформацію використання соціальних медіа у світі та на території України. Виявлено етапи розробки комунікативної стратегії та доведено її важливість. Досліджено наявність відомих готельних мереж на онлайн-платформах.ukAttribution 4.0 InternationalSMMсоціальні мережікомунікаційна стратегіяSMM-менеджерготельний бізнесsocial mediacommunication strategySMM managerhotel business.SMM-програми субʼєкта гостинності для сегментів Vip-споживачівArticle