Ходзицька, А.2025-04-022025-04-022023Ходзицька, А. (2023). Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 261–268). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8336В статті визначено місце комунікаційних стратегій в системі Бренд-менеджменту. Сформовано колесо бренду закладу вищої освіти ДТЕУ. Проаналізовано комунікаційну діяль-ність ДТЕУ в складі Бренд-менеджменту.ukAttribution 4.0 InternationalстратегіяБренд-менеджменткомунікаціїуправлінняіміджконтентstrаtegybrаnd mаnаgementcommunicаtionsmаnаgementimаgecontent.Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУArticle