Пономаренко Ігор ВіталійовичЛяш Марії Володимирівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2183ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАяш М. В. Маркетинг менеджмент в соціальних мережах (на прикладі ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024. У роботі досліджено теоретичні засади маркетинг-менеджменту в діяльності підприємства. Здійснено аналіз маркетинг менеджменту фармацевтичного підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» у соціальних мережах. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингових заходів у соціальних мережах. Проведено оцінку ефективності запропонованих маркетингових заходів. Ключові слова: маркетинг, менеджмент, соціальні мережі, Інтернет, формування іміджу, бренд, контент. Lyash M. V. Marketing management in social networks (on the example of PRJSC «PHARMACEUTICAL FIRM «DARNYTSIA»). – Manuscript. Qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024. The paper examines the theoretical foundations of marketing management in the enterprise. An analysis of the marketing management of the pharmaceutical enterprise PrJSC «Pharmaceutical firm «Darnytsia» in social networks was carried out. Ways to improve marketing activities in social networks are proposed. The effectiveness of the proposed marketing measures was evaluated. Keywords: marketing, management, social networks, Internet, image formation, brand, content.ukМаркетинг менеджмент в соціальних мережахBook