Марйоха, Я.2025-08-042025-08-042023Марйоха, Я. (2025). Формування позитивного іміджу менеджера з продажів. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 32–38). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/10603У статті висвітлено фактори, які можуть сприяти формуванню позитивного іміджу менеджера з продажу з психологічної точки зору. Досліджено вплив комунікативних навичок, трансформаційного лідерства, емоційного інтелекту, позитивної командної куль¬туру та досвіду продажів на імідж менеджера з продажів і продуктивність його команди.ukAttribution 4.0 Internationalіміджпозитивний іміджменеджер з продажівкомунікативні навичкиемоційний інтелектimagepositive imagesales managercommunication skillsemotional intelligence.Формування позитивного іміджу менеджера з продажівArticle