Герловський В.2025-10-142025-10-142025Герловський В. (2025). Формування відносин підприємства зі стейкголдерами на засадах соціальної відповідальності. У А. М. Бідюк. (Ред.), Бізнес-адміністрування (с. 9-14). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11766У статті досліджуються особливості формування відносин підприємства зі стейк-холдерами на засадах соціальної відповідальності. Визначено теоретичні аспекти соціальної відповідальності та її роль у забезпеченні сталого розвитку бізнесу. Описано основні підходи до взаємодії з різними групами стейкхолдерів, а також наведено практичні рекомендації для підвищення ефективності таких відносин. Важливість інтеграції соціальної відповідальності в стратегію підприємства розглядається як ключовий фактор досягнення конкурентних переваг та стабільного розвитку бізнесу.ukAttribution 4.0 InternationalФормування відносин підприємства зі стейкголдерами на засадах соціальної відповідальностіArticle9-14