Шевцова, Є.2025-04-022025-04-022023Шевцова, Є. (2023). Формування маркетингової стратегії у сфері послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 201–208). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8416В статті відзначено сутність поняття «маркетингова стратегія», охарактеризовано існуючі маркетингові стратегії в сфері послуг, відображено алгоритм по формуванню такої стратегії, а також досліджено складові маркетингового плану для підприємств сфері послуг.ukAttribution 4.0 Internationalстратегія в маркентнгумаркетингова стратегіяпослугиstrategy in marketingmarketing strategyservices.Формування маркетингової стратегії у сфері послугArticle