Чуніхіна Тетяна СергіївнаКліменчук Мілени Юріївни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2138ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКліменчук М.Ю. Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку дослідницької агенції. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам управління брендом у стратегічному розвитку дослідницької агенції. У процесі роботи були надані рекомендації і висновки щодо ефективного управління брендом і покращення сили бренду через фінансово-економічні показники, маркетингові інструменти. Проаналізовано зовнішнє середовище, яке включає політичні, економічні, соціально-культурні, технологічні, правові фактори й чинники навколишнього середовища. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості й загрози. Ключові слова: Бренд-менеджмент, стратегія, дослідницькі агенції, розвиток, ефективність Klimenchuk M.Y. Brand management in the strategic development of the research agency. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Brand Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. The final qualification work is dedicated to the theoretical, methodological and practical principles of brand management in the strategic development of the research agency. In the process of work, recommendations and conclusions were provided on effective brand management and improving brand power through financial and economic indicators, marketing tools. The external environment was analyzed, which includes political, economic, socio-cultural, technological, legal and environmental factors. Strengths and weaknesses, opportunities and threats were identified. Keywords: Brand management, strategy, research agencies, development, effectivenessukБРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ АГЕНЦІЇBook