Сандалова, Г.2025-04-232025-04-232023Сандалова, Г. (2023). Формування ефективних комунікацій в управлінні підприємством. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів. (с. 275–280). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9258У статті досліджено зміст поняття «корпоративні комунікації». Узагальнено наукові дослідження, що сприяють розумінню значимості корпоративних комунікацій для ефективного управління та функціонування підприємства, а також для розбудови стосунків із різними зацікавленими групами. Визначено роль комунікацій для налагодження ефективних зв’язків з внутрішньою аудиторією та зовнішніми групами стейкхолдерів. Проаналізовано основні чинники підвищення ефективності корпоративних комунікацій різного рівня для реалізації задач управління підприємством.ukAttribution 4.0 InternationalФормування ефективних комунікацій в управлінні підприємствомArticle275–280