Лучицький, А.2025-10-062025-10-062025Лучицький, А. (2025). Методичні підходи до оцінки економічної ефективності позиціонування брендів. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 155–161). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11413У цій статті систематизовано методичні підходи до оцінки прибутковості позиціонування бренду. Проаналізовано сучасні методи оцінки впливу брендингу на фінансову діяльність компанії, а також розглянуто математичні моделі для прогнозування ефективності маркетингових стратегій. На основі емпіричних даних запропоновано комплексний підхід до оцінки прибутковості позиціонування бренду.ukAttribution 4.0 InternationalМетодичні підходи до оцінки економічної ефективності позиціонування брендівArticle155-161