Васильченко, М.2025-10-072025-10-072025Васильченко, М. (2025). Рекламні комунікації в маркетинговій діяльності підприємств роздрібної торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (22–28). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11495Мета статті полягає у дослідженні особливостей формування рекламних комунікацій в структурі маркетингової стратегії підприємств роздрібної торгівлі. Визначити основні інструменти рекламного впливу та оцінити їх ефективність у процесі формування споживчого попиту та підвищення конкурентоспроможності підприємства. А також проаналізувати вплив воєнних дій на розвиток рекламних комунікацій.ukAttribution 4.0 Internationalмедіастратегіярекламні комунікаціїінтернет рекламателевізійна рекламарадіорекламадрукована рекламаООН (Out-of-Home)DOOH (Digital Out-of-Home) підприємствобрендmedia strategyadvertising communicationsonline advertisingtelevision advertisingradio advertisingprint advertisingOOH (Out-of-Home)DOOH (Digital Out-of-Home) enterprisebrand.Рекламні комунікації в маркетинговій діяльності підприємств роздрібної торгівліArticle22-28