Руденко, В.2025-04-012025-04-012023Руденко, В. (2023). Формування інтернет-бренду підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 222–227). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8328У статті висвітлено тему сутності інтернет-бренда, особливості формування інтернет-бренда порівняно з традиційним формуванням інтернет-бренда. Розкрито поняття та особливості стратегічного планування формування інтернет-бренда. Проаналізовано сучасні методи аналізу цільової аудиторії та маркетингового середовища та вибору підходящих каналів комунікації присутності в Інтернеті.ukAttribution 4.0 Internationalкомунікаціїбрендингінтернет-брендингбренд-маркетингові комунікаціїбренд-маркетингові стратегіїcommunicаtionsbrаndinginternet-brаndingbrаnd-mаrketing communicаtionsbrаnd-mаrketing strаtegies.Формування інтернет-бренду підприємстваArticle