Макарчук Євгеній2024-12-062024-12-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1140ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААНОТАЦІЯ Випускної кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Управління відносинами з клієнтами на підприємстві» (за матеріалами ТОВ «ВОРЛДЕП-ЮКРЕЙН», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідження процесу управління відносинами з клієнтами на підприємстві торгівлі. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з удосконалення процесу управління відносинами з клієнтами на торговельному підприємстві. Досліджено динаміку основних показників діяльності підприємства протягом 2017-2019 років з метою розробки нової та удосконалення взаємовідносин з клієнтами на ТОВ «Ворлдеп Юкрейн». Під час аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства визначені показники фінансової стійкості з метою дати реальне уявлення про ситуацію на підприємстві. За допомогою розробки PEST-аналізу дозволяє більш чітко визначати зовнішні загрози та можливості, характерні для даної галузі. Запропоновані шляхи удосконалення відносин з клієнтами, які стосуються збутової політики, маркетингової діяльності та впровадження сучасних технологій роботи з клієнтами та діяльності підприємства торгівлі. Оцінено ефективність запровадження змін та заходів з удосконалення процесу управління відносинами з клієнтами на підприємстві торгівлі. Ключові слова: CRM-системи, CRM-стратегія, клієнтоорієнтованість, ринок, система управління відносинами з клієнтами, клієнт, функціональні можливості. ANNOTATION final qualifying paper performed on the theme: «Customer relationship management in the company» (based on materials LLC «Worldapp Ukraine», Kyiv) The final qualifying work is devoted to the study of the process of customer relationship management in the trade enterprise. The paper solves an important scientific and practical task for the further development of theoretical foundations, methodological and practical proposals and recommendations for improving the process of customer relationship management in a commercial enterprise. The dynamics of the main indicators of the enterprise during 2017-2019 was studied to develop new and improve relationships with customers at Worlddapp Ukraine LLC. During the analysis of the financial and economic activity of the enterprise indicators of financial stability are defined to give a real idea of a situation at the en Through the development of PEST-analysis allows you to more clearly identify external threats and opportunities specific to this industry. The ways of improvement of relations with clients concerning a sales policy, marketing activity and introduction of modern technologies of work with clients and activity of the enterprise of trade are offered. The effectiveness of the introduction of changes and measures to improve the process of customer relationship management in the trade enterprise is assessed.terprise. Key words: CRM-systems, CRM-strategy, customer orientation, market, customer relationship management system, client, functionality.Управління відносинами з клієнтами на підприємстві (за матеріалами ТОВ «ВОРЛДЕП-ЮКРЕЙН», м. Київ)Other