Фесенко, М.2025-10-072025-10-072025Фесенко, М. (2025). Клієнтоорієнтованість у брендингу мережі магазинів «EVA». У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (256–261). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11571У статті розглянуто основні аспекти та принципи клієнтоорієнтованості спо-живачів як основи розвитку сучасного брендингу ТОВ «EVA», розглянуто основну програму лояльності для споживачів розроблено пропозиції щодо удосконалення клієнтоорієнтованості як основи розвитку сучасного брендингу.ukAttribution 4.0 Internationalспоживачіклієнтоорієнтованістьбрендингрозвиток брендуconsumerscustomer orientationbrandingbrand development.Клієнтоорієнтованість у брендингу мережі магазинів «EVA»Article256-261