Білінська Ірина2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/987ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. У сучасних умовах ставлення до підприємства відіграє ключове значення в забезпеченні його сталої прибутковості. Саме управління брендом є найважливішим завданням у структурі бренд-орієнтованої стратегії. Обумовлені аспекти спонукають до розробки результативних методів управління брендом і поглибленого дослідження окресленої економічної проблематики шляхом вивчення особливостей створення висококонкурентного суб’єкта підприємницької діяльності. Таким чином, завдання формування сучасного бренд-орієнтованого управління підприємством у ринкових умовах ведення бізнесу є актуальним для подальшого вивчення.Управління брендом підприємства (за матеріалами ТОВ «Металкрафт») (ТОВ «МЕТАЛКРАФТ», Рівненська обл., смт.Мізоч)Other