Павлів, І.2025-02-262025-02-262024Павлів, І. (2024). Цінові стратегії підприємства на ринку будівельних господарських товарів в Україні. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Актуальні аспекти розвитку галузевих ринків: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 38–41). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6510Ця робота аналізує цінові стратегії підприємств на ринку будівельних та господарських товарів в Україні, акцентуючи на важливості адаптації до змінюваних ринкових умов. Розглядаються різні методи ціноутворення, від стратегій проникнення на ринок до цінового лідерства, що дозволяє компаніям зміцнювати свої конкурентні переваги. Робота надає перспективи для подальшого дослідження впливу глобальних тенденцій та цифровізації на розробку цінових стратегійukAttribution 4.0 Internationalцінастратегіятоварціноутворення pricestrategyproductpricingЦінові стратегії підприємства на ринку будівельних господарських товарів в УкраїніArticle