Камєнєва І.2025-04-012025-04-012023Камєнєва І. (2023). Формування бренду роздрібної торговельної мережі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 157–165). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8311Стаття присвячена дослідженню особливостей формування бренду роздрібної торговельної мережі. Досліджено сутність поняття «бренд», запропоновані різними науковцями. Визначено комунікативні домінанти іміджу в брендингу роздрібних торговельних мереж. Додатково відображено алгоритм створення бренду. Також проаналізовано види інтернет–комунікацій, здатних сформувати імідж бренду торговельної мережі.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбрендингова політикаформуванняуправлінські рішенняметодикаалгоритмbrаndbrаnding policyformаtionmаnаgement decisions. techniqueаlgorithm.Формування бренду роздрібної торговельної мережіArticle