Щербіна, Р.2025-03-122025-03-122024Щербіна, Р. (2024).Ребрендинг як маркетинговий інструмент Актуалізаії компанії на ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.204–209). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7534У статті розглянуто особливості ребрендингу товару як стратегічного комплексу дій для підвищення конкурентоспроможності компанії. Проаналізовано причини, що спонукають до необхідності ребрендингу товару, різноманітні стратегії, які можуть бути застосовані та основні етапи його проведення. Зазначається важливість комплексного підходу до проведення ребрендингу товару, який включає визначення стратегічних цілей та попередній аналіз ринку.ukAttribution 4.0 InternationalРебрендинг як маркетинговий інструмент Актуалізаії компанії на ринкуArticle204–209