Чуняк, К.2025-04-022025-04-022023Чуняк, К. (2023). Використання інтернет-маркетингу у сфері оптової торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 188–194). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8411У статті досліджено сутність поняття Інтернет-маркетинг, проаналізовано його основні цілі та інструменти, такі як, оптимізація пошукових систем, Маркетинг в соціальних медіа, Контекстна реклама та інші, а також, які переваги та недоліки має маркетингова діяльність в Інтернеті. В ході дослідження було розглянуто, які підходи та інструменти Інтернет-маркетингу доцільно використати у сфері оптової торгівлі задля збільшення доходів, залучення нових клієнтів, підтримки лояльності споживачів.ukAttribution 4.0 InternationalІнтернет-маркетингоптова торгівляконкуренціяінструменти Інтернет-маркетингуОптимізація пошукових системМаркетинг в соціальних медіаКонтекстна рекламаInternet marketingwholesale tradecompetitionInternet marketing toolsSearch Engine OptimizationSocial Media MarketingContextual Advertising.Використання інтернет-маркетингу у сфері оптової торгівліArticle