Шмиглюк, Є.2025-01-162025-01-162024Шмиглюк, Є. (2024). Трейд-маркетинг у маркетинговій діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 64–71). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4050The article examines modern trends and tools for the use of trade marketing in the marketing activities of enterprises. The work gives examples of the application of certain trends in companies. Based on this, it was concluded that the use of these trends will help companies increase sales and net profit, reduce costs, help retain existing customers and attract new ones, increase customer loyalty, and strengthen brand ties.У статті розглянуто сучасні тренди та інструменти використання трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано тренди застосування трейд-маркетингу у реальних компаніях. На основі цього зроблено висновок, що їх використання допоможе компаніям збільшити продажів, сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, підвищенню лояльності клієнтів, зміцненню зв’язку з брендом.ukтрейд-маркетингтрендиомніканальністьштучний інтелектгейміфікаціяперсоналізаціясоціальні мережіконтентtrade marketingtrendsomnichannelartificial intelligencegamificationpersonalizationsocial networkscontentТрейд-маркетинг у маркетинговій діяльності підприємстваArticle