Бистрицька, С.2025-03-042025-03-042024Бистрицька, С.(2024). Сутність візуального мерчендайзингу в концепції торговельної мережі. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації. Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 20–24). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7019В статті проаналізовано сутність і класифікацію візуального мерчендайзингу. Проаналізовано сучасні тенденції при формуванні стратегії мерчендайзингу. Розглянуто напрямок онлайн-мерчендайзингу в умовах сучасного розуміння торгівельної мережіukAttribution 4.0 InternationalСутність візуального мерчендайзингу в концепції торговельної мережіArticle20–24