Слобоженюк, Є.2025-04-012025-04-012023Слобоженюк, Є. (2023). Асортиментна політика у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 233–241). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8329В статті розглянуто зміст та основні положення асортиментної політики підпри-ємства. Визначено особливості управління асортиментною політикою в Бренд-менеджменті.ukAttribution 4.0 InternationalБренд-менеджментуправлінняасортименттоварасортиментна політикаbrаnd mаnаgementmаnаgementаssortmentproductаssortment policy.Асортиментна політика у бренд-менеджментіArticle