Бурий, О.2025-03-122025-03-122024Бурий, О. (2024). Управління бізнес-процесами суб’єкта сфери гостинності. . У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.10–14). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7569У статті досліджуються особливості управління бізнес-процесами у сфері гостинності, зокрема на прикладі міжнародної мережі готелів Marriott. Розглянуто структуру підприємства, ключові бізнес-процеси та вплив таких інноваційних технологій, як CRM-системи та мобільні додатки для бронювання та підвищення ефективності діяльності. Впровадження інноваційних рішень сприяє зниженню операційних витрат, підвищенню рівня задоволеності клієнтів і покращенню фінансових показниківukAttribution 4.0 Internationalуправління бізнес-процесамисфера гостинностіінноваційні технологіїмобільні додаткиоптимізаціяавтоматизація business process managementhospitality industryinnovative technologiesmobile applicationsoptimizationautomationУправління бізнес-процесами суб’єкта сфери гостинностіArticle10–14