Кудіна, В.2025-03-182025-03-182024Кудіна, В. (2024). Репутація як складова корпоративної стратегії суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послуг. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.76–79). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7743У статті обґрунтовано теоретичні аспекти поняття бронювання готельних послуг. Розкрито поняття та основні технології бронювання номерів та місць. Пояснено особливості бронювання послуг на міжнародних онлайн-платформах.ukAttribution 4.0 Internationalготельтехнологіїбронюванняномерhoteltechnologyreservationroom.Репутація як складова корпоративної стратегії суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послугArticle