Сюйва, Ю.2025-04-012025-04-012023Сюйва, Ю. (2023). Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 247–253). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8331В статті проаналізовано теоретичні аспекти формування стратегічного пози-ціювання підприємства торгівлі, обґрунтовано доцільність його використання у системі маркетингу підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalстратегіямаркетингове позиціюваннястратегічне позиціюваннясегментаціяпозиціювання товарів та марокstrаtegymаrketing positioningstrаtegic positioningsegmentаtionproduct аnd brаnd positioning.Стратегічне позиціювання підприємства торгівліArticle