Кириченко, Я.2025-06-272025-06-272023Кириченко, Я. (2023). Формування стратегії конкурентного позиціонування ПрАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла». У Г. В. Блакита (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Актуальні аспекти розвитку галузевих ринків (с. 18–24). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/10392У статті розглянуто сутність та основні положення конкурентного позиціонування. Визначено особливості і динаміку змін реалізації продукції ПРАТ «ІЧНЯНСЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО МОЛОКА ТА МАСЛА». Досліджено організацію маркетингової діяльності в конкурентному позиціонуванні досліджуваного підприємства.ukAttribution 4.0 InternationalФормування стратегії конкурентного позиціонування ПрАТ «Ічнянський завод сухого молока та масла»Article