Осипенко Соломія2024-10-012024-10-012020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/772ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Сьогодні економіка багатьох розвинутих країн знаходиться на етапі, коли можливості підприємств стали значно випереджати попит, посилюється конкуренція між підприємствами і послуг, які вони готові запропонувати споживачу. Найбільш перспективним сьогодні є шлях розробки ефективних методів комунікативного впливу, який повинен ґрунтуватися на детальному вивченні поведінки споживачів в процесі вибору послуг, зіставленні переваг конкретних видів послуг. З урахуванням ролі маркетингових комунікацій в діяльності готельного підприємства важливим залишається визначення найбільш оптимальних моделей маркетингових комунікацій і формування маркетингового інструментарію управління цими комунікаціями для забезпечення ефективності процесів просування послуги і взаємодії зі споживачами. Окремі проблеми розвитку маркетингових комунікацій в готельному господарстві досліджували такі вітчизняні та зарубіжні вчені - економісти, як Дж. Бернет, С. Божук, Б. Вейтц, П. Дойль, Ф. Котлер, М. Леві, Т. Маслова, С. Моріарті, І. Сіняява і ін. Незважаючи на те, що велика кількість вчених займалися дослідженням особливостей маркетингових комунікацій, не було виділено особливостей інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства. Метою випускної кваліфікаційної роботи є обгрунтування теоретико-методичних і науково-прикладних засад формування системиканалів збуту послуг міжнародної готельної мережі «Marriott Internationall» на прикладі готелю «Aloft», м. Київ. У зв’язку з визначеною метою у роботі поставлені наступні завдання: - вивчення теоретичних аспектів каналів збуту готельної мережі; - охарактиризувати механізм формування та функціонування каналів збуту; - висвітлити ефективність функціонування каналів збуту послуг міжнародної готельної мережі; - проаналізувати особливості організаційно-економічних аспектів функціонування готелю «ALOFT» у структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL »; - проаналізувати функціонування каналів збуту послуг готелю «ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL»; - провести діагностику економічної ефективності каналів збуту послуг готелю «ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL»; - розглянути напрямки удосконалення маркетингової діяльності готелю; - розробити заходи підвищення ефективності каналів збуту послуг готелю; - проаналізувати економічну ефективність запропонованих заходів щодо підвищення ефективності каналів збуту послуг готелю «ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL». Предметом дослідження є вже дійсні канали збуту послуг готелю «ALOFT» структурі «MARRIOTT INTERNATIONALL». Об'єктом дослідження є міжнародна готельна мережа «Marriott Internationall» на прикладі готелю «ALOFT» Практична значимість роботи полягає у тому, що розроблені пропозиції сприятимуть поліпшенню діяльності підприємства та дозволят ь зміцнити свої позиції на міжнародному ринку. Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох основних розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків та пропозицій, списку використаних джерел.Канали збуту послуг міжнародної готельної мережі "Marriott International "Other