Коновалова, А.2025-04-022025-04-022023Коновалова, А. (2023). Цифрові рекламні кампанії підприємства на ринку В2В. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 31–39). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8369У статті обґрунтовано доцільність використання цифрових інструментів в політиці просування підприємства на ринку b2b. Виокремлено важливість переходу бізнесу в цифрове середовище. Розглянуто основні види рекламних кампаній і цифрової реклами. Досліджено переваги цифрової реклами порівняно з традиційноюukAttribution 4.0 Internationalринок b2bбрендІнтернетцифрова рекламавідео-рекламамедійна рекламаретаргетингконтекстна рекламаemail-маркетингмобільний маркетингмаркетинг в соціальних мережахпошукова оптимізаціяконтент-маркетингонлайн-PR : b2b marketbrandInternetdigital advertisingvideo advertisingmedia advertisingretargetingPPCemail-marketingmobile marketingSMMSEOcontent marketingonline-PRЦифрові рекламні кампанії підприємства на ринку В2ВArticle31–39