Гринчук, В.2025-04-012025-04-012023Гринчук, В. (2023). Технології вимірювання ефективності реклами. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 12–16). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8280Ця наукова стаття присвячена вивченню технологій вимірювання ефективності онлайн реклами. У контексті швидкого розвитку цифрових медіа та зростання конкуренції у сфері реклами, розуміння ефективності рекламних кампаній є ключовим для компаній та маркетологів.ukAttribution 4.0 Internationalефективність рекламионлайн рекламарекламна кампаніяонлайн маркетингаdvertising effectivenessonline аdvertisingаdvertising cаmpаignonline mаrketing.Технології вимірювання ефективності рекламиArticle