Костенко, С.2025-03-242025-03-242024Костенко, С. (2024). Розвиток інформаційних вебпорталів закладів фахової передвищої освіти як інструментів інтернет-маркетингу на засадах системного підходу. У А. А. Роскладка (Ред.), Інформаційно-аналітичні системи у цифровій економіці: Збірник наукових статей студентів (с. 49–56). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8008У статті проведено системний аналіз інформаційних веб-порталів закладів передвищої освіти з метою формування практичних рекомендацій для поліпшення роботи інформаційного веб-порталу Ірпінського фахового коледжу НУБіП України. Дослідження охоплює ключові етапи, такі як бібліографічний аналіз наукової літератури з формуванням із застосуванням кластерів, конкурентний аналіз веб-порталів еталонних закладів освіти, визначення технічних вимог до розробки веб-порталу та його практичну реалізацію. Особливу увагу приділено методам оптимізації веб-порталу, враховуючи сучасні технології та вимоги користувачів. Практичні результати включають розробку рекомендацій щодо підвищення ефективності веб-порталу як інструменту інтернет-маркетингу, зокрема шляхом налаштування бізнес-аналітики для моніторингу показників.ukAttribution 4.0 Internationalсистемний аналізвеб-порталІрпінський професійний коледж НУБіП Україниоптимізація веб-порталуінструменти інтернет-маркетингузаклади дошкільної освітиsystem analysisweb portalIrpin Vocational College of NULESweb portal optimizationinternet marketing toolspre-higher education institutionsРозвиток інформаційних вебпорталів закладів фахової передвищої освіти як інструментів інтернет-маркетингу на засадах системного підходуArticle