Тодорова, Д.2025-03-182025-03-182024Тодорова, Д. (2024). Диверсифікація послуг суб’єкта гостинності для сегментів Vip-споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.79–83). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7745В умовах зростаючої конкуренції в сфері гостинності важливим аспектом залучення та утримання VIP-споживачів є диверсифікація послуг. Мета даного дослідження полягає у визначенні ефективних шляхів розширення спектру послуг, орієнтованих на VIP-сегмент. У статті аналізуються ключові тенденції розвитку послуг для VIP-клієнтів, вивчаються переваги та очікування цієї категорії споживачів, а також пропонуються стратегії диверсифікації послуг для підвищення конкурентоспроможності суб’єктів гостинності.ukAttribution 4.0 Internationalдиверсифікація послугVIP-споживачігостинністьконкурентоспроможністьстратегіяdiversification of servicesVIP consumershospitalitycompetitivenessstrategy.Диверсифікація послуг суб’єкта гостинності для сегментів Vip-споживачівArticle