Жидченко, К.2025-04-012025-04-012023Жидченко, К. (2023). Результативний інтернет-маркетинг: розробка та реалізація. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 139–144). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8300У статті розглянуто визначення інтернет-маркетингу, статистичні дані розвитку інтернет-маркетингу в Україні, види сайтів та різницю між ними, показники ефективності інтернет-маркетингу.ukAttribution 4.0 Internationalінтернет-маркетингрозвитокпідприємствовеб-сайтінструменти маркетингуоцінка ефективностіInternet mаrketingdevelopmententerprisewebsitemаrketing toolsperformаnce evаluаtion.Результативний інтернет-маркетинг: розробка та реалізаціяArticle