Данильченко, Ю.2025-01-222025-01-222024Данильченко, Ю. (2024). Маркетингові комунікації в управлінні підприємством. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 36–41). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4918The article examines the concept of «marketing communication» and its classification. The process of choosing marketing communication, selection factors and how the choice of marketing communication influences competitiveness in management enterprises is highlighted. Communication tools and their usefulness are examined. The stages of marketing communications and their effectiveness have been identified.У статті розглянуто поняття «маркетингова комунікація» та її класифікація. Освітлено процес вибору маркетингової комунікації, факторів вибору та як впливає вибір маркетингової комунікації в управлінні підприємства на конкурентоспроможність. Розглянуто комунікаційні інструменти та доцільність їх використання. Запропоновані етапи маркетингових комунікацій та ефективність їх використання.ukмаркетингові комунікаціїконкурентоспроможністькомунікаціїmarketing communicationscompetitivenesscommunicationsМаркетингові комунікації в управлінні підприємствомArticle