Кичко, Л. М.2025-01-152025-01-152024Кичко, Л. М. (2024). Методи вимірювання та оцінки корпоративного іміджу реабілітаційної установи. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 72–79). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3838The article discusses quantitative and qualitative approaches to the evaluation of the image of the company. Established methods and practical problems of the evaluation of image considers the main purpose of the evaluation and the need for its implementation. The features of use of modern methods to evaluate image, given the advantages and disadvantages of the considered methods.У статті розглянуто кількісні та якісні підходи до оцінки іміджу реабілітаційної установи. Визначено методи та практичні проблеми оцінки іміджу, розглянуто основні цілі оцінки та необхідність її проведення. Виокремлено особливості використання сучасних методів оцінки іміджу, наведено переваги та недоліки розглянутих методів.ukімідж підприємства, кількісні методи, якісна оцінка, внутрішній імідж, позитивний імідж, image of the company, quantitative methods, qualitative assessment, internal image, a positive imageМетоди вимірювання та оцінки корпоративного іміджу реабілітаційної установиArticle