Маковецька, Є.2025-10-062025-10-062025Маковецька, Є. (2025). Теоретичні основи управління брендом та стратегічного партнерства. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 161–166). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11415У статті досліджуються теоретичні засади управління брендом і стратегічного партнерства як інструментів підвищення конкурентоспроможності організацій у сучасному цифровому та глобалізованому середовищі. Особлива увага приділяється синергії між брендом і партнерством через ко-брендинг, архітектуру бренду, динамічні можливості та інституційну легітимацію. Аналізуються як приклади успішної інтеграції, так і ризики невдалих колаборацій.ukAttribution 4.0 InternationalТеоретичні основи управління брендом та стратегічного партнерстваArticle161-166