Масловець, М.2025-03-172025-03-172024Масловець, М. (2024). Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 98–104). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7631У статті визначено сутність програми лояльності та особливостей її формування суб’єктами готельного бізнесу. Проаналізовано основні тенденції та особливості формування програм лояльності. Визначено та охарактеризовано фактори та принципи формування програм лояльності. Запропоновано модель управління споживчою лояльністюukAttribution 4.0 Internationalспоживча лояльністьпрограма лояльностіготельний бізнестенденції розвиткуфакториефективність програми лояльностіconsumer loyaltyloyalty programmehotel businessdevelopment trendsfactorseffectiveness of the loyalty programmeУправління споживчою лояльністю у готельному бізнесіArticle