Розумна Анна2024-10-302024-10-302020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/966ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі визначено теоретичні основи формування іміджу підприємства засобами реклами. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано особливості формування іміджу засобами реклами та розроблено рекламну кампанію із застосуванням технологій digital-реклами. Ключові слова: імідж, реклама, digital-реклама, рекламні технології, рекламна кампанія.ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ (за матеріалами ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», м. Київ)Other