Орофій, А.2025-02-262025-02-262024Орофій, А. (2024). Особливості проєктування інтернет-магазину. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Економіка та безпека бізнесу в умовах нестабільності та цифровізації: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.138–144). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6539У статті розглянуто теоретичні основи створення інтернет-магазинів. Визначено сутність та принципи функціонування інтернет-магазинів. Проаналізовано ключові елементи структури інтернет-магазину та технічні аспекти його розробки. Окреслено основні маркетингові стратегії, що використовуються для просування інтернет-магазинівukAttribution 4.0 Internationalпроєктуванняелектронна комерціяінтернет-магазинвеб-сайт InternetsalesdevelopmentwebsiteОсобливості проєктування інтернет-магазинуArticle