Шпирко Катерина2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/467ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми випускної кваліфікаційної роботи випливає з популярності соціальних мереж у сьогоденні. Адже наразі кожен бренд має власний канал комунікації з користувачами і найчастіше це сторінки у Facebook та Instagram. Присутність в соціальних мережах робить бренди «людяним». Коли він користується ще й цим шляхом просування, крім звичної всім реклами, рівень довіри аудиторії до продукції чи послуги зростає. Важливо й те, що такий канал комунікації — найдешевший спосіб заявити про себе великій аудиторії. У порівнянні з телебаченням, пресою і навіть інтернет-ЗМІ, прояв у соціальних мережах забезпечує максимальне охоплення за найменші гроші. Більш того, точніше адресувати своє рекламне повідомлення бренд не зможете ніде. Таргетування — важливий інструмент, який дозволяє не тільки домогтися потрапляння в необхідного потенційного споживача, а й істотно заощадити, адже кожна копійка, спрямована на рекламу в соціальних мережах, буде витрачена на залучення потрібної людини. Крім того, зараз, коли всі канали комунікації інтегруються воєдино, компаніям важливо мати не тільки власні сайти, а і активно оновлювати інформацію про себе в соціальних мережах. Відтепер всі новини, асортимент, розцінки і навіть відгуки можна побачити на одній сторінці. Та попри надзвичайну популярність таких інтернет-ресурсів та швидкий ріст попиту на SMM, наразі немає єдиного вірного шляху, як домогтися успіху та зробити сторінки бренда популярними в інтернеті. Темою розвитку рекламної діяльності бренда в соціальних мережах цікавилися та досліджували: П. Гуров, Е. Камбрія, М. Грассі, А. Хуссейн, К. Гавасі, С Гунеліус, С. Лесидренська, П. Дікке, М. Ліндстром, Ф. Барден. У випускній кваліфікаційній роботі ми аналізуємо швидкість зростання популярності соціальних мереж, рекламну діяльність підприємства у соціальних мережах та розробляємо план просування підприємства у соціальних мережах, згідно з попередньо підведеними висновками. Мета випускної кваліфікаційної роботи — проаналізувати рекламну діяльність підприємства у соціальних мережах та розробити план просування. Для досягнення поставленої мети необхідно було виконати наступні завдання: 1) проаналізувати теоретичну та практичну діяльність ГО «КУЛЬТУРНА ІНІЦІАТИВА «БУКМОЛЬ» у соціальних мережах; 2) оцінити ефективність теоретичної та практичної діяльності ГО «КУЛЬТУРНА ІНІЦІАТИВА «БУКМОЛЬ» у соціальних мережах; 3) розробити рекомендовану стратегію для ведення сторінок проєкту у соціальних мережах; 4) розробити рекомендований контент — план для ведення сторінок проєкту у соціальних мережах. Об’єктом дослідження є рекламна діяльність громадської організації у соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти рекламної діяльності ГО «КУЛЬТУРНА ІНІЦІАТИВА «БУКМОЛЬ» у соціальних мережах. Методи наукового дослідження, які використовувались під час виконання випускної кваліфікаційної роботи: аналіз діяльності громадської організації у соціальних мережах, порівняння різних способів реклами громадської організації у соціальних мережах та теоретичний метод пропонування нових способів рекламної діяльності у соціальних мережах.Рекламна діяльність громадської організації у соціальних мережах (за матеріалами Громадської організації ГО «КУЛЬТУРНА ІНІЦІАТИВА «БУКМОЛЬ», м. Київ)Other