Малинка, АнастасіяЧуніхіна, Тетяна2025-10-022025-10-022025Малинка, А., & Чуніхіна, Т. (2025). Оптимізація клієнтської взаємодії: використання ефекту Пігмаліона для посилення лояльності до бренду. У В. А. Осика (Ред.), Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. Маркетингові технології та інструменти брендингу (с. 423–425). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11390ukAttribution 4.0 InternationalОПТИМІЗАЦІЯ КЛІЄНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ: ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТУ ПІГМАЛІОНА ДЛЯ ПОСИЛЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУhttps://orcid.org/0000-0002-1386-6706423–425