Шевченко, Я.2025-04-022025-04-022023Шевченко, Я. (2023). Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 224–229). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8438У статті висвітлено основні теоретичні та практичні принципи виконання маркетингових дій підприємств роздрібної торгівлі у соціальних мережах, розглянуто як стратегічний, так і тактичний аспекти. Запропоновано пояснення терміну «маркетинг у соціальних мережах» та визначено його місце у загальній маркетинговій стратегії компанії. Показано, що цей підхід є послідовним продовженням функціональних маркетингових стратегій та може розглядатися як складова частина комунікаційної стратегії. Окреслено етапи планування стратегії присутності бренду у соціальних мережах, що дозволяють ефективно поєднувати тактичні маркетингові інструменти у соціальних мережахukAttribution 4.0 Internationalсоціальні мережіринокмаркетингстратегіятрендмаркетингові кампаніїспоживачі social networksmarketmarketingstrategytrendmarketing campaignsconsumersМаркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2СArticle224–229