Андріюк, Д.2025-10-012025-10-012025Андріюк, Д. (2025). Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку глобального виробництва. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 13–16). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11369У сучасних умовах глобалізації бренд-менеджмент відіграє важливу роль у стра-тегічному розвитку виробничих компаній, допомагаючи їм адаптуватися до нових ринкових реалій і підтримувати конкурентоспроможність на міжнародній арені. Стаття досліджує теоретичні основи бренд-менеджменту, вплив цього процесу на формування конкурентних переваг і його роль у інноваційних стратегіях виробничих компаній. Зокрема, розглядаються виклики глобалізації, важливість цифрових платформ і соціальної відповідальності для фор-му¬вання сучасних брендів. Практичні приклади успішних компаній, таких як Tesla та Siemens, демонструють, як ефективне управління брендами стає інструментом не лише маркетин¬гового, але й стратегічного управління в глобальному контексті.ukAttribution 4.0 Internationalбренд-менеджментглобальне виробництвостратегічний розвитокбрендова стратегіяконкурентоспроможністьглобалізаціяbrand managementglobal manufacturingstrategic developmentbrand strategycompetitivenessglobalization.Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку глобального виробництваArticle13-16