Пономаренко, Ю.2025-04-012025-04-012023Пономаренко, Ю. (2023). Брендинг у системі маркетингу рекламного агентства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 89–95). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8292В статті досліджено походження терміну бренд, визначено особливості брендингу компанії, зокрема, рекламного агентства, з’ясовано причини необхідності брендингу та його розвитку, проаналізовано брендинг в системі маркетингу рекламного агентства U.N.C.L.E.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбрендингмаркетингіміджрекламарекламне агентствоbrаndbrаndingmаrketingimаgeаdvertisingаdvertising аgency.Брендинг у системі маркетингу рекламного агентстваArticle