Шевченко, О.2025-03-172025-03-172024Шевченко, О. (2024). Особливості управління якістю суб’єкта гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 111–116). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7635У статті наведено ключові засади використання інформаційно-комунікаційних систем управління для суб’єктів готельного бізнесу. Сформовано і розглянуто основні принципи управління інформаційно-комунікаційними системами з урахуванням специфіки готельного бізнесу. Визначено види комунікацій та ідентифікаційні особливості здійснення управління інформаційно-комунікаційними системами у готельному бізнесіukAttribution 4.0 International: інформаційно-комунікаційні системисистеми управлінняготельний бізнесцифрова економікастратегічне управління готелемоптимізація бізнес-процесів information and communication systemsmanagement systemshotel businessdigital economystrategic hotel managementbusiness process optimizationОсобливості управління якістю суб’єкта гостинностіArticle111–116