Самчук Володимир АндрійовичВірстюка Дмитра Володимировича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2100ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАВірстюк Д. В. Цифровий маркетинг підприємства та конкурентоспроможність. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання цифрового маркетингу в діяльності підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового цифрового інструментарію, доведено доцільність використання на досліджуваному підприємстві. Надані практичні рекомендації використання цифрового маркетингу для розвитку та підвищення конкурентоспроможності центру фізичної реабілітації “Health Factory”. Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, підприємство, фізична реабілітація, конкурентоспроможність. Virstiuk D. V. Digital marketing of the enterprise and competitiveness. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to theoretical, methodological and practical aspects of using digital marketing in the activities of an enterprise. The essence and components of digital marketing tools are revealed, the expediency of using it at the studied enterprise is proved. Practical recommendations for using digital marketing to develop and increase the competitiveness of the “Health Factory” physical rehabilitation center are provided. Keywords: marketing, digital marketing, enterprise, physical rehabilitation, competitivenes.ukЦифровий маркетинг підприємства та конкурентоспроможністьBook