Буглак, Г.2025-10-132025-10-132025Буглак, Г. (2025). Маркетинг менеджмент підприємства в індустрії розвиваючих іграшок. У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 165–170). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11734У статті розглянуто визначення поняття маркетинговий менеджмент. Представлені основні етапи впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві. Описані ключові аспекти маркетинг-менеджменту, які впливають на конкурентоспроможність ТОВ «Юкрейніан Геарс». Запропоновані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Юкрейніан Геарс», зміцнення конкурентних позицій та збільшення продажів.ukAttribution 4.0 InternationalМаркетинг менеджмент підприємства в індустрії розвиваючих іграшокArticle165-170