Стовбух Максим2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/523ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСьогодення суттєво відрізняється від минулих епох швидким розвитком інформаційних технологій та пов’язаних з ними процесів, які впливають на всі сфери життя. Виникнення мережі інтернет – один із основних проявів подібних процесів. Своїй появі, інтернет зобов’язаний науково-технічному прогресу та бажанню людей миттєво отримувати інформацію. В свою чергу, реклама має постійно бути актуальною і використовувати всі доступні їй сучасні технології. Внаслідок цього, виникнення інтернет-реклами було закономірним процесом. Інтернет-реклама характеризується недорогою передачею великих обсягів даних, доступністю створення рекламних кампаній, можливістю повного спостереження за діями аудиторії та точним таргетингом. Присутність зворотного зв’язку є однією з найбільших переваг інтернет-реклами, так як рекламодавець отримує всі потрібні йому данні про покупця та може сформувати точну картину цільової аудиторії. Крім того, дії ЦА в інтернет-рекламі володіють власними відмінними рисами, і тому спілкування з ними повинно проходити по іншому сценарію, аніж в класичних каналах комунікації. Тому, в силу своєрідних властивостей мережі інтернет як сфери спілкування, інтернет-реклама буде відрізнятись від звичайної. Інтернет -користувачі найбільш примхливі та підготовлені, вони схильні менше довіряти непідтвердженим словам та частіше перевіряти інформацію на достовірність. Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає у необхідності дослідження інструментів та видів онлайн реклами, і розумінні особливостей просування підприємства у соціальних мережах та мережі інтернет. Завдяки повному розумінню проблематики та особливостей інтернет-реклами, спеціаліст зможе створити ефективну рекламну кампанію, яка буде враховувати всі змінні цього процесу та їх зв’язок поміж собою. Питання інтернет-реклами знаходять відображення в роботі таких вітчизняних авторів як Береза А.М [1], Бойчук І.В [2] та Апопій В.В. [3]. Серед сучасних зарубіжних авторів, як правило, розглядають Назайкіна О.М [4], Шагдарову Б.Б [5], Бреда Арсона та Робінна Зеффа [6]. Мета випускної кваліфікаційної роботи – охарактеризувати рекламні заходи ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет та розробити рекомендації щодо їх удосконалення на майбутній період. В зв’язку з вибраною метою були поставлені такі завдання:  охарактеризувати конкурентне середовище ТОВ «Маяк-Кап»;  проаналізувати рекламні заходи ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет;  обгрунтувати вибір цілей та цільової аудиторії для розробки рекламних заходів ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет;  розробити рекламні заходів ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет. Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є рекламна діяльність ТОВ «Маяк-Кап» в мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти рекламної діяльності ТОВ «Маяк-Кап» в мережі Інтернет. Методами наукового дослідження, що використовуються у випускній кваліфікаційній роботі будуть спостереження, вимірювання, індукція, дедукція та експеримент. Спостереження виражається у вимірі, зборі, порівнянні, та узагальнюванні метрик підприємства та конкурентів, які дозволяють сформувати стратегічний та тактичний план рекламної діяльності ТОВ «Маяк-Кап». Використовуючи індукцію, метод асоціацій, аналогій та SWOT-аналіз розроблено рекомендації щодо удосконалення рекламних заходів у мережі Інтернет.РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ТОВ «МАЯК-КАП», м. Київ)Other