Богма Катерина Богданівна2025-12-022025-12-022025Богма К. Б. Рекламна діяльність підприємства в соціальних мережах (за матеріалами ФОП «Лисенко Ірина Василівна» (салон краси «Простір краси»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12854ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАВже три роки український бізнес продовжує працювати в умовах повномасштабної війни. На початку вторгнення за загальними підрахунками втрати МСБ (малого та середнього бізнесу) склали понад 83 млрд. дол. США. Близько 10 мільйонів українців переїхали, при чому частина з них стала ВПО, а більшість виїхала за кордон [1]. Але на даний момент підприємницький сектор в Україні прилаштувався до складних реалій та почав відновлюватися, тому що він є основним джерелом підтримки національної економіки країни в умовах війни. Не є виключенням і б’ютііндустрія, яка продовжує чинити опір відключенням електроенергії, ворожим обстрілами та фінансовим труднощам. Це все не лише для власного збагачення чи для підтримки бюджету України, це також і для того, щоб показати світові незламність нашого народу. За сферою краси криється набагато більше, ніж просто перспектива гарного манікюру чи пофарбованого волосся. З такою ідеєю власне і був відкритий салон «Простір краси».ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalРекламна діяльність підприємства в соціальних мережах (за матеріалами ФОП «Лисенко Ірина Василівна» (салон краси «Простір краси»)Bachelor Thesis