Бородін, А.2025-03-112025-03-112024Бородін, А. (2024). Вплив іміджевої стратегії на підприємства-суб’єкти міжнародного бізнесу. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.15–20). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7386У статті розглядаються особливості франчайзингу як сучасної форми розвитку бізнесу та управління. Визначено поняття «франчайзинг», дано порівняльну характеристику основних видів франчайзингу. Розглянуто систему взаємодії учасників системи франчайзингуukAttribution 4.0 Internationalфранчайзингфранчайзіфраншизафранчайзердоговір франчайзингу franchisingfranchiseesfranchisefranchisorfranchise agreementВплив іміджевої стратегії на підприємства-суб’єкти міжнародного бізнесуArticle21–26