Семенчук Анна2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/536ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність випускної кваліфікаційної роботи. Створення конкурентоспроможного бренду рекламного агентства є головним у аспектом діяльності таких підприємств в цілому. Міжнародні рекламні агентства, що вистояли у конкурентній боротьбі на ринку і стали лідерами у своїй галузі, впроваджували багато інструментів, які розглянемо у даній роботі. Їх методика була спрямована на побудову належних взаємовідносин із споживачами, персоналом, на впровадження належної маркетингової стратегії. Безпосередньо, на сьогоднішній день, будь-яке рекламне підприємство зацікавлене у просуванні своїх послуг та збуті рекламного продукту в мережі Інтернет. Сучасне конкурентне середовище вимагає від власників рекламних агентств чіткого аналізу власної діяльності, щоб утримати певну частку на ринку. Проте більшість управлінців нехтують пошуком власної цільової аудиторії, від якої залежить прибутковість рекламного агентства, управлінці не розробляють належний комплекс сучасних маркетингових операцій, нехтуючи просуванням свого рекламного продукту і послуг. Дещо застарілі методи ведення рекламного бізнесу обумовлюють майбутню збитковість і банкротство рекламних агентств. Адже сучасні реалії просування власного бренду у сильному конкурентному середовищі має бути спрямоване на задоволенні потреб споживачів у першу чергу - від цього залежить декілька наступних факторів, а саме: – належне фінансування розробок інноваційного рекламного продукту; – якісний аналіз потреб споживача, що формується на опитуваннях і дослідженнях їх поведінки у мережі Інтернет; – залучення досвіду міжнародних рекламних агентств, а саме принципи, на яких базується їх діяльність. Звичайно, досягти одразу результативності від впровадження цих факторів буде проблематично, проте залучивши кваліфікованих спеціалістів з просування, буде легше добитись збільшення частки на ринку і підвищити показники рентабельності рекламного агентства. Варто зазначити, що впродовж останніх років попит на послуги рекламних агентств підвищився із появою нових соціальних мереж, у яких ведеться підприємницька діяльність, які ми розглянемо у розділі 1, тобто бізнес почав вести свою діяльність не лише офлайн, а і онлайн, тому збільшився попит на використання рекламного продукту з метою підвищення ефективності функціонування того чи іншого підприємства. Вся інформація, що викладена вище визначає актуальність випускної кваліфікаційної роботи за обраною темою. Значний науковий внесок у дослідження теоретичних і практичних проблем формування і розвитку бренду зробили зарубіжні та вітчизняні вчені, науковці, економісти: Д. Аакер, С. Велещук, Д. Алессандро, С. Девіс, О. Зозульов, О. Власенко, О. Кендюхов, Ю. Приходько, А. Давидов, А. Гальчинський,Ж. Капферер, та ін. Метою випускної кваліфікаційної роботи виступає надання рекомендацій щодо удосконалення інструментів просування рекламного агентства ТОВ «АДМІКСЕРЮА» в мережі Інтернет. Щоб досягти зазначеної мети, було визначено такі завдання: – охарактеризувати діяльність рекламного агентства ТОВ «АДМІКСЕР ЮА»; – проаналізувати комплекс просування послуг рекламного агентства ТОВ «АДМІКСЕРЮА»; – сформувати програму просування бренду рекламного агентства ТОВ «АДМІКСЕРЮА» в мережі Інтернет; – розробити та налаштувати таргетовану рекламу рекламного агентства ТОВ «АДМІКСЕРЮА» в соціальних мережах. Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи виступає процес просування послуг підприємством. Предметом дослідження є практичні засади просування послуг рекламного агентства в мережі Інтернет. Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи стали напрацювання вітчизняних і зарубіжних науковців у сфері маркетингу; матеріали їх дослідницьких та аналітичних конференцій. У проведенні даного дослідження було використано метод порівняння, метод спостереження, метод комплексної оцінки, науковий метод, бібліографічний метод, статистичний метод, аналітичний метод.ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА У СОЦІАЛЬНИХМЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «АДМІКСЕРЮА», м. Київ)Other